Trzecia generacja Hondy CR-V III była produkowana w latach 2006-2011 w paru wersjach wyposażeniowych. W 2009 r. zmodernizowano jej wygląd. Dziś nie brakuje chętnych na używane egzemplarze, niemniej wielu kierowców zadaje sobie pytanie: czy gra jest warta świeczki?
Honda CR-V III – wygodne i dobrze wykończone wnętrze
Honda CR-V trzeciej generacji to samochód zdecydowanie zasługujący na uwagę. Pomimo że segment SUV-ów w ostatnich latach bardzo się rozwinął, pojazd ten wciąż cieszy się niezwykle mocną pozycją na rynku. W porównaniu z drugą generacją „trójka” wyróżnia się znacznie ładniej wykończonym wnętrzem – wykorzystano do tego estetyczne, wysokiej jakości materiały. Zadbano również o jego wyciszenie, dzięki czemu nawet długa podróż nie jest uciążliwa. Fotele kierowcy i pasażerów są wygodne i dobrze wyprofilowane, jest też całkiem sporo miejsca na nogi. W środku auta nie zabrakło ponadto funkcjonalnych schowków.
Honda CR-V III – mocne silniki
Mocne jednostki napędowe są niewątpliwym atutem Hondy CR-V III. Zarówno klienci salonu Honda Plaza, jak i mechanicy, mają o nich wyjątkowo pozytywne zdanie. Trzeba jednak pamiętać o tym, aby bezwzględnie przestrzegać terminów przeglądów okresowych. Na polskim rynku dostępne są głównie egzemplarze z silnikiem benzynowym 2.0 o mocy 150 KM oraz z dwoma silnikami diesla. Czasami spotykane są także wersje z silnikiem benzynowym 2.4, które były produkowane z myślą o rynkach amerykańskim oraz ukraińskim.
Honda CR-V III – komfort jazdy
Honda CR-V III odznacza się satysfakcjonującymi właściwościami jezdnymi. Jej zawieszenie i napęd świetnie radzą sobie na polskich drogach. Pojazd znakomicie sprawuje się na trudnych nawierzchniach. W przypadku samochodów z oryginalnymi częściami o ich wymianie można myśleć dopiero po 150 tys. km – są bardzo odporne na uszkodzenia. Dodatkowo jeśli komuś trafił się bezwypadkowy egzemplarz, to nie będzie miał kłopotów z korozją nadwozia. Jak więc doskonale widać, argumentów przemawiających za nabyciem używanej Hondy CRV III jest całkiem sporo.